מצלמת דרך – מדוע גם אתם צריכים להתקין אותה ברכב?

on
Categories: כללי, מאמרים

מצלמת דרך – מדוע גם אתם צריכים להתקין אותה ברכב?

כשאתם חושבים על "מצלמה", סביר כי אתם בעיקר חושבים על תיעוד רגעים מרגשים בחייכם. לשמחתכם, ישנם סוגים נוספים של מצלמות, שיכולים לחסוך מכם תסכול, עוגמת נפש וכן – גם המון כסף. אנחנו ב"גרנד פרי" שמחים להציע לכם מניפה רחבה של אביזרי רכב, לרבות מצלמות דרך. מדוע גם אתם צריכים להתקין מצלמה שכזו שתהפוך את הדרך שלכם לבטוחה יותר?

"עברת את המהירות המותרת! אני כותב לך דו"ח"

אין יום בו לא מתפרסמת ידיעה – בחדשות או ברשתות החברתיות, אודות חילוקי דעות בין נהג ובין שוטר. לרוב, השוטרים עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, והודות להם נאכפים החוקים שבסופו של דבר תורמים גם לביטחון שלכם. עם זאת, השוטרים לא תמיד צודקים, והודות למצלמת הדרך תהיה לכם דרך להוכיח את צדקתכם.

לא אחת, נכתבים דו"חות על מהירות או עבירות תנועה, זאת בזמן שלא בוצעה כל עבירה. מצלמת הדרך מלווה אתכם לנסיעות הקצרות והארוכות, כך שתהיה לכם עדות מוצקה שתחסוך מכם את התסכול ואת החור בכיס.

נפלתם קורבן לשוד? אתם לא לבד

בעולם אוטופי, לא הייתם צריכים לחשוש משוד בזמן שאתם עומדים ברמזור אדום. בפועל, ישנם מקרים מצערים בהם נהגים תמימים שהמתינו לרמזור הירוק, נשדדו ע"י שודדים לא מוסריים. אז איך המצלמה יכולה לסייע לכם?

  • ראשית, ישנו תיעוד מלא, בין היתר של מספר הרכב עליו נסעו השודדים. כך, תוכלו להגיש תלונה והתיעוד יאפשר לשוטרים לתפוס את השודדים מהר יותר
  • שנית, המון פעמים שודדים המבחינים במצלמה, נרתעים. כוח ההרתעה של המצלמה אדיר, ועצם התקנתה ברכב יכולה למנוע מכם אירוע חריג ולא נעים שכזה

כשבאים אליכם בטענות לאחר התאונה…

וכן, בדרך גם קורות תאונות. לא אחת, במקרים של תאונה, דווקא הצד הפוגע (מי שנהוג לכנות – "האשם"), מנסה להטיל את האשמה על הצד הנפגע, וכך להסיר כל אחריות. חילוקי דעות שכאלו יכולים להגיע בקלות לבית המשפט, אך גם ניתן להגיע אל האמת עוד הרבה קודם לכן הודות להתקנת מצלמת דרך.

מצברים בנהריה